HANNO KINDEL – purjetajast jooksjaks

 Jätkame jooksjate intervjueerimist ning järgmisena vastas küsimustele Hanno Kindel – igapäevaselt meediatööga leiba teeniv endine purjetaja, kes nüüdseks jäädavalt jalad-käed jooksmisele andnud 🙂 Head lugemist!

Millal alustasid jooksmisega ja miks?

Jooksmine oli lapsepõlves purjetamistreeningutel ÜKE lahutamatu osa. Vahepealne paus venis lausa 20 aastaseks. 2007.a. sai uuesti väga vähe liigutatud, veidi rohkem sai joostud alates 2008. aastast.

FOTO: CEP/Mallor Malmre

FOTO: CEP/Mallor Malmre

Mis Sind jooksmises motiveerib?

Hea enesetunne, võimalus ennast proovile panna.

Mis on Sinu lemmik võistlusdistants?

Vanuse lisandudes järjest pikemad, kuni maratonini välja. Ultra samas põhimõtteliselt ei istu.

Mis on Sinu parim mälestus võistlustelt?

Viimased 5 maratoni, Saaremaa Kolme Päeva Jooksud ja viimane Ülemiste Järvejooks.

Kas oled osalenud Prorunneri ühistreeningutel? Kui jah, siis millise kogemuse osaliseks said?

Olen ikka osalenud, sest üksinda ei viitsi kõiki ÜKE harjutusi teha. Seepärast on osalus lausa möödapääsmatu.

Millised huvid Sul peale jooksmise on?

Lugemine, fotograafia.

Millest koosneb Sinu tüüpiline treeningnädal?

Traditsiooniliselt 5 treeningkorda nädalas, kolmapäeviti kiirustreeningud, nädala lõpus pikk ots.

Milline eesmärk on Sul sel hooajal?Hanno Kindel

See hooaeg on vahehooaeg. Kui üldse, siis Berliini maraton.

Mis on Sinu lemmik jooksutoss?

Väga hea oli New Balance 1400v2, New Balance 890 seeria. Nüüd proovin New Balance Vazee seeriat.

Mis on Sinu võistluseelne toit?

Puder ohtra moosiga.

Miks soovitaksid sõbral ühineda Prorunneritega?

Esmalt väga hea ja motiveeriv treener, hea seltskond.

Aitäh ja edu treeningutel! 🙂