Tutvustame jooksjaid – Kattri Reinula

Kiirete meeste vahele mahub klubi Prorunneris ka kiireid naisi 🙂 Tutvustame Teile järgnevalt Kattri Reinulat, kes püstitas juunis Pärnumaa Võidupüha poolmaratonil uue isikliku rekordi 01:33:39!! Miks ja kuidas ta seda kõike teeb.. sellest saabki Kattri Reinulanüüd lugeda 🙂

Millal alustasid jooksmisega ja miks?

*Jooksmisega alustasin üle kahe aasta tagasi.Peamiselt tingis selle rahulolematuse viimase sünnituste järgne liigne kehakaal ja ka muidu vilets füüsiline vorm. Kokkuvõtvalt öeldes – ma polnud nõus 40-aastaselt veel “tädide” kategooriasse kuuluma.

Mis Sind jooksmises motiveerib?
*Jooksmise juures motiveeribki eelkõige pärastine priima enesetunne, stabiilne kehakaal ja tasapisi kasvanud võhm ja tulemused. Võistlengi eelkõige iseendaga.

Saku Suvejooks

Kattri Saku Suvejooksu 10km kolmas naine!

Mis on Sinu lemmik võistlusdistants?
*Päris lemmikdistantsi mul vist polegi.Igaljuhul pole see lühikese võistlusmaa, mis kohest “kütmist” nõuab, pigem pikemad, kus võimalik oma jaksu jaotada:)

Kas oled osalenud Prorunneri ühistreeningutel? Kui jah, siis millise kogemuse osaliseks said?
*Osalenuna vaid mõnedel PR ühistreeningul, pole ma vist väga pädev hinnanguid andma, kuid olen saanud maigu suhu sealseist erinevaist jooksuharjutustest ning need meeldivad mulle. Seda enam, et pole varasemalt sellisega eriti kokku puutunud. Kõik on õpetuseks:)

Millised huvid Sul peale jooksmise on?Kattri Reinula
*Jooksmise kõrval meeldib mulle lugeda.Oleks vaid aega enam…

Millest koosneb Sinu tüüpiline treeningnädal?
*Tüüpilisse treeningnädalasse mahub 60-70 km jooksu. (Natuke maastikku, natuke tõuse, veidi kiiremaid lõike.) Vahel tuleb ka vähemaga leppida.

Mis on Sinu lemmik jooksutoss?
*Lemmikut jooksutossu või õigemini selle mudelit, mida selgelt esile tõsta võiksin, pole mul veel välja kujunenud – katsetan erinevaid, otsin oma. Praegu jooksen Saucony, Joma ja Nike´ga. Järgmisena tahaks proovida NB.

Mis on Sinu võistluseelne toit?
*Võistluste-eelselt teen reeglina röstsaia või valin koorikleiva millegi meelepärasega. Puder tundub mulle pisut raskevõitu. Juurde käib banaan ja mahl.

Miks soovitaksid sõbral ühineda Prorunneritega?
*Sõbrale soovitaksin PR selle sõbraliku atmosfääri pärast ning selle toredate ja aktiivsete eestvedajate tõttu. Siin on meeldivad ja toetavad jooksukaaslased. Aitäh selle eest!

Aitäh, Kattri ja edu treeningutel!  :)