Oma jooksmistest – Cris Poll

 Oma teest jooksmise juurde räägib endine ultramees, praegune maratoonar ning klubi Prorunner Rakvere treeninggrupi juhendaja CRIS POLL! Loe ka Crisi viimast blogipostitust siit – http://maratonimees.blogspot.com.ee/2016/08/raagin-ausalt-ara-mis-vahepeal-toimunud.html

Millal alustasid jooksmisega ja miks?Cris Poll

 Alustasin jooksmisega aastal 2006 ehk tänavune aasta on minu jaoks juubeliaasta. 10 aastat jooksjana saab täis. Jooksmise juurde jõudsin tänu sportlikule sugulasele. Veetsin enda töösuve Sauel ning mitmeid suusamaratone läbinud sugulane läks enda tavapärasele jooksutreeningule ning kutsus mind ja minu venda kaasa. Jooksime Saue metsade vahel 10 km ja sellega sai ka sõrm antud. See tunne mis mind pärast seda jooksu valdas, võlus mind hetkega. Pärast seda augusti kuus tehtud esimest jooksu sai end registreeritud Seb Tallinna maratoni 10 km distantsile ja siis läks lumepall veerema!

Mis Sind jooksmises motiveerib?

 Mind motiveerib jooksmisest saadav hea enesetunne. Pärast tööd on hea visata hetkeks kõik argielulised asjad kõrvale ja teha üks väikene jooksuring. Kui väikesest jääb väheks, siis natukene suuremgi 🙂

 Minu puhul on kindlasti suureks motivaatoriks ka areng, mida on olnud hea jälgida selle aja vältel. Kui treeningutel tehtud töö ja vaev saab tulemuseks realiseeritud, siis see paneb edasi silkama!

 Treeneri heal sõnal on ka edasiviiv jõud! ( juhul kui see on välja teenitud 🙂 )

Mis on Sinu lemmik võistlusdistants?

 Hetkel on lemmikdistants maraton. Olen võistelnud erinevatel distantsidel alates 800m kuni 211km- ni välja.Cris Poll

Mis on Sinu parim mälestus võistlustelt?

 Kui nüüd mälestustes tuhnima hakata, siis eks neid meeldejäävaid hetki ole olnud mitmeid. Kui rääkida natukene ultrajooksu õhkkonnast, siis olen ultraradadel kogenud väga suurt toetust ka teistelt jooksjatelt. Kiiretel distantsidel ei ole see nii lihtne ja väga palju jooksja-jooksjale kaasa ei jõua elada. ( Muidugi rohesärgid ja tuttavad ikka ergutavad nii palju kui saavad) Aga ultrajooksus on tempo rahulikum ja jooksjad toetavad üksteist väga tugevalt. Koondisega MMil käies on olnud päris soe tunne, kui teised koondislased, kes tegelikult ju ei teagi mind, ergutavad ja elavad kaasa!

 Iga võistlus annab omamoodi emotsiooni!

Kas oled osalenud Prorunneri ühistreeningutel? Kui jah, siis millise kogemuse osaliseks said?

 Olen osalenud ProRunneri treeningutel hetkel treenerirollis ning olen sellega rahul! Mul on hea meel kuulda positiivset tagasisidet ning näha treeningutel neid tublisid motiveeritud jooksusõpru!

Millised huvid Sul peale jooksmise on?

  Hetkel väga palju aega hobideks ei olegi jäänud. Kui koormus oli väiksem, siis mängisin ka võrkpalli harrastaja tasemel. Oma vähesel vabal ajal üritan olla rohkem Meriti ja sõprade seltsis- korvpalli vaadates, bowlingut mängides või lihtsalt kuskil huvitavates kohtades käies!

Millest koosneb Sinu tüüpiline treeningnädal?

Tüüpilisel treeningnädalal teen 6-9 treeningut. Kahel korral nädalas on reeglina 2 treeningut ühel päeval. Kilometraasid on sõltuvalt tsüklist 60- 130 km nädalas.

 Milline eesmärk on Sul sel hooajal?

 Selle aasta suurim eesmärk on viia sügisel maratoni aeg alla 2.35.

CRIS Poll väike

Mis on Sinu lemmik jooksutoss?

 Otsest lemmikut ei olegi kujunenud. Rahulikud jooksud teen raskema tossuga Asics-Gel Nimbusega, kiirematel otsadel kasutan kergemaid Nike jooksujalatseid.

Mis on Sinu võistluseelne toit?

 Võistluseelne toit on puder (banaanide või šokolaadiga), banaan ja tass kohvi!

Miks soovitaksid sõbral ühineda Prorunneritega?

 Prorunneri perekond on suur ja soe! Kui tahad mõnusat õhkkonda, toetavat tiimi ja targalt treenida, siis ProRunner on hea valik!

Aitäh ja edu treeningutel! 🙂