Treeningpäevik

Kõik meie treenerite käe all treeningkava järgi harjutavad jooksjad täidavad treeningpäevikut. Tänapäeval enam paljud oma treeningute sisu ja tulemusi pliiatsiga kaustikusse ei märgi, aga mingi salvestamisviis on reeglina kasutusel. Kas on see siis telefoniäpp või pulsikellaga kaasaskäiv tarkvara – enamjaolt ollakse juba harjunud oma pulssidel-kiirustel-distantsidel silm peal hoidma. 

Pakume siinkohal kõigile allalaadimiseks ka Viljari koostatud lihtsalt excelis täidetavat treeningpäevikut! Nagu mainitud, siis õpilased seda reeglina (mõnikord usinamalt, mõnikord mitte nii väga.. 🙂 )täidavad ning soovime, et seda oleks võimalik kasutada enda otstarbeks ka neil, kes plaani järgi ei harjuta. Tutvu päevikuga ja mõtle, kuidas, millal ja miks peaksid seda täitma. Pööra tähelepanu lahtritele, kus võiksid üles märkida oma enesetunde! See on tegelikult olulisimaid näitajaid, mille põhjal saad kuu möödudes järeldusi teha 🙂 Päevik on väga elementaarne ja lihtsasti kasutatav ning sobilik absoluutselt kõigile. Kui Sul tekib küsimusi, kirjuta julgelt klubi@prorunner.ee!

Kujunda treeningpäeviku täitmisest enda jaoks harjumus!

Lae treeningpäevik alla SIIT.